אחת הבעיות היותר גדולות של בעלי עסקים היא שהם פונים "לכולם".
באחת הפעמים שהייתי בIBC ( ארגון נטוורקינג בארץ) סוכן ביטוח צעיר בתחילת דרכו
אמר שהוא פונה לכולם מהסיבה הפשוטה: "כולם צריכים ביטוח"
הרעיון הוא שאם אני סוכן ביטוח ואני עובד אך ורק עם הקהל העסקי,
אני מדבר עם הלקוחות שלי ומבין מהם הבעיות שלהם, מהם הכאבים, איך אני יכול לעזור להם, ואז היופי הוא לקחת את המילים שלהם ולהשתמש בהם במסרים השיווקים שלי!
"אני רוצה להשתחרר מאותם כבלים שעוזקים אותי"
"נמאס לי מהטייטל של איש מכירות, אני רוצה להיות איש עסקים"
"אני מסתכל איפה אני היום ואני מרגיש שאני יכול הרבה יותר וזאת הסיבה שאני עושה כמה וכמה דברים במקביל ואני נכנס לחשבון הבנק ואומר וואלה לא מתאים לי, אני רוצה להשאיר משהו גם לבת שלי."
מהסיבה הפשוטה אלו המילים שיצאו מהאווטאר שלי מהפה
היופי כאן שבמסרים שלי אני צריך לדבר אך ורק אליו,
אל הכאבים שלו, הפחדים, הבעיות, ולאט לאט יצטרפו גם נספחים מהצד אנשים שהם לא הוא
אבל הם אהבו את המסר והם גם רוצים להצטרף לחגיגה.
אם נחזור רגע לסוכן הביטוח ש"כולם" עבורו צריכים ביטוח אז הוא מדבר לכולם,
נבין שאם הוא יתמקד בקהל העסקי לדוגמא וידבר אליו בלבד, נכון יגיעו נספחים שהם לא בעלי עסקים אבל הוא עדיין יוכל לתת להם שירות במידה והוא ירצה, ואם לא הוא תמיד יוכל להפנות לקולגה ולגזור קופון מהצד.
הנה כמה שאלות שיעזרו לכם להבין מיהו האווטאר שלכם
ולהוציא ממנו את כל הקשקע
כמובן שאילו רק שאלות לדוגמא ויש עוד עשרות דרכים להגיע אל השוק כמו שאומרים.
אם אתה צריך עזרה בדיוק האווטאר שלך תרגיש בנוח לשלוח לי הודעה לווצאפ או להשאיר לי פרטים באתר ואדאג שיצרו איתך קשר בהקדם האפשרי.
שמח להיות חלק בדרך שלך,
איתמר חיון